היום שאחרי - נשים אחרי לידה


נכון שלהיות אמא זו חוויה מרגשת, אך זו תקופה שמלווה בעייפות רבה - במיוחד אם אינך ישנה טוב בלילות.

להלן מספר טיפים שיסייעו לך בהחזרת הכוחות והאנרגיה הנדרשת למהלך החודשים הראשונים (בהתייעצות עם הרופא):

אחרי לידה - דיאטה, התעמלות וטיפים נוספים

  • הקפידי על ארוחות מסודרות מספר פעמים ביום. לא מומלץ להתחיל דיאטה מיד לאחר הלידה.
  • נצלי את הזמן כשהתינוק ישן והקפידי גם את ללכת לישון, אל תתפתי לסיים את עבודות הבית.
  • מלאי את המצברים שלך באנרגיות על ידי התעמלות מבוקרת.
  • הקפידי לקחת את המינון היומי המומלץ של ויטמינים ומינרלים.
  • הרגישי בנוח להיעזר בסובבים אותך.
  • זכרי שגם בן זוגך עובר תקופה לא קלה ולכן ערבי אותו ככל האפשר על מנת שלא ירגיש תחושת הזנחה.
  • במידה והרגשתך מדוכדכת, התייעצי עם הרופא המטפל שלך.
שתפו: